Re: Afera z dyskami Seagate B. 7200.11?

Autor: Gil <gil0_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 16:49:09 MET

krzysieksokolowski126@gmail.com napisał(a):

> Zrobilem upgrade do kilkunastu dyskow w wiekszosci 500GB jedna 750GB i
> kilka 1T
> pacjenci sa zdrowi :)

Dziś mnie dopadło. Dwu miesięczny Seagate 500 GB nie wstał po starcie
komputera. Seria ST350032OAS.
Siągnąłem sobie już obraz ISO od Seagate ale tam widze tylko 2 pliki
DriveDetect.exe i readme.txt.
Czy komputer zbootuje z tego obrazu wypalonego na CD? I drugie pytanie. To był
dysk systemowy podzielony na dwa. Czy jest szansa odzyskać strukturę dysku i
programy po update firmwearu?
Nie mogę teraz sam sprawdzić. Przygotowuję się do operacji i pytam aby
jakiegoś błedu nie popełnić !