Re: laptop z bluray

Autor: Rafal Jankowski <rafal.jankowski_at_wsisiz.edu.pl>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 15:35:41 MET

On Tue, 10 Feb 2009, RadoslawF wrote:

> Z jednej strony masz trochę racji ale z drugiej powinieneś iść
> na całość i zamówić laptopa bez baterii, bez obudowy, bez płyty
> głównej i bez całej reszty która jest już zbędna.
> Czysty zysk, pod warunkiem że tego laptopa potrzebujesz w stopniu
> podobnym co tego bluetootha. :-)

Mój znajomy miał przez wiele lat obudowę, do desktopa wprawdzie, z kartonu
po bananach i był to gustowny design za umiarkowaną cenę.
A tym co dopłacili do BlueRaya proponuję w tym wątku coroczne spotkania w
których zeznają ile płyt BR włożyli do swojego napędu od momentu zakupu i
czy koszt tego wydatku w przeliczeniu na płytę nie byłby bardziej
uzasadniony gdyby go przeznaczyć np. na browara.