uszkodzony dysk czy pamięci?

Autor: Rafał <admin_at_czfa.nospam.pl>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 12:52:25 MET

Witan.
Prosze o podpowiedź bo męczę sie z tym kompem już drugi miesiąc. Co jakiś
czas leci system i wczoraj po raz kolejny przyszedł do mnie.
Niby windows xp zainstalowałem bez problemu ale dzis juz wieszał sie co
kilka minut - jakby dysk sie zatrzymywał.
Płyta GA-M61SME-S2, 2x 512MB/800MHz i dysk Seagate 80GB SATA.
Dzis po wyjęciu jednej pamięci komputer pracuje juz 2 godzine i zapuściłem
test Seatools który przechodzi nawet long test ale S/M.A.R.T. pokazuje że
failed.
Czyli dysk czy pamięci?