Re: Dystans do płyty głównej a mocowanie dysku

Autor: Tomasz Minkiewicz <tommink_at_gmail.com>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 10:58:06 MET

On Mon, 9 Feb 2009 19:11:34 +0100
Konrad Kosmowski <konrad@kosmosik.net> wrote:

> Acha. A jakiś inny pomysł jak zrobić dystans dysku?

Odpowiedniej długości śrubki z takim gwintem, jak w otworach płyty
montażowej plus jakieś tulejki dystansowe. Materiał tulejek w sumie
dowolny, bo skoro w niektórych obudowach płyta jest montowana na
plastikowe kołeczki z zatrzaskami, to sądzę że mogą być z izolatora,
ale wtedy warto by pewnie dać jeden kołeczek mosiężny.

Pewnie w jakimś markecie budowlano-majsterkowym da się wszystko nabyć,
choć jak ostatnio w Castoramie szukałem śrubek i nakrętek, to mieli je
we wszystkich możliwych kształtach i odmianach, z wyjątkiem tej jednej
jedynej, której akurat potrzebowałem. :-/

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>