Re: W MediaMarkt uzywany laptop jako nowy

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Mon 09 Feb 2009 - 18:18:33 MET

Budzik pisze:

> nie, prosba była o to cytowane prawo zwrotu w terminie do 7 dni?

niema "urzędowego" prawa pozwalającego oddać zakupiony pełnowartościwy
towar. Niektóre sklepy, DOBROWOLNIE przyjmują takie zwroty i robią to
zgodnie z prawem. Owe prawo nie przecyzuje jak FISKALNIE taki zwrot
przeprowadzić, natomiast jeśli jest to częsty "proceder" kontrolerzy
będą sprawdzać co sie z takim towarem dzieje. Jeśli "znika" to na 100%
będzie zarzut o próbe uniknieca zapłaty podatku (zwrot
paragonu="oddanie" podatku na korzyść sklepu). Tak wiec aby wszystko
było OK taki towar POWINIEN trafić na półkę. Jeśli z adnotacją ze jest
ze zwrotu, to musi być tańszy. Tańszy... to 10%? i jeszcze przynieść
zysk? wiec albo na każdym lapropie MM ma 25% lub wiecej ( mało realne w
  wiekszości asortymentu) albo klient, który widzi "u nas mozesz oddać
towar w ciagu 7 dni" MUSI się liczyć z faktem ze jego produkt był juz w
czyimś domu.....

ToMasz