Re: Pilot do pc

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 09 Feb 2009 - 13:19:51 MET

Logan pisze:

> Nie cierpie porczerwieni z wiadomych powodow, no i cena nie jest problemem

http://www.allegro.pl/search.php?string=radiowy&from_showcat=1&category=16641&description=1&country=1

Ja mam wersję za 29 zł (choć dałem 35), działa - tyle, ze nie na BT.
Działa nawet przez jedną ścianę, biurko i 2 m powietrza. Przez 2 ściany
i 4 m powietrza czasem działa, czasem nie - może dać dłuższą antenkę?
Ale polecam.

BTW. i tak kieruje się pilota w stronę sprzętu - jakieś dziwne
przyzwyczajenie po IR ;-)