Re: laptop na lata

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 20:55:51 MET

> che kupic laptop, ktory ma sluzyc przez lata. zakladam co najmniej 5
> lat. moze chodzic ze starym softwarem, byle sie nie sypal. bedzie
> przeznaczony do poczty, grzebania w internecie, pisania textow,
> lekkiej obrobki zdjec i skanow i ich katalgowanie. laptop nie bedzie
> zbyt intensywnie ruszany z miejsca ale kilka razy do roku bedzie
> transportowany.

a ja chyba nadal polece zastanowienie sie nad Lenovo z seri T
obecnie mecze T61 od ponad roku(codziennie pokonuje z nim trase dom<>praca,
w pracy 80% to praca przy biurku a reszta to gdzie popadnie :)
lekko ze mna niema i zyje. podobnie jak i kilkaset innych T6x ktore w pracy
mecza inni pracownicy :)
wczesniej w poprzedniej firmie T2x, T3x i T4x przewinelo sie tez sporo i nie
bylo z nimi problemow.

nie wiem jeszcze jak wyglada nowa seria T firmy Lenovo, nie mialem go w rece
wiec sie nie wypowiem, no i na odczucia odnosnie jakosci tez by trzeba bylo
poczekac conajmniej rok, bo to ze u kogos na biurku jakis notebook wytrzymal
2 mies i wyglada jak nowy to nie jest powod do dumy :D to powinno byc
normalne :)

--
pzdr
piotrek