Re: Bardzo cichy dzwiek.

Autor: Piotr <do_mi_at_interia.pl>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 20:40:09 MET

> Aha, ok - teraz rozumiem :-) A jak z ustawieniami programowymi o których
> pisałem - sprawdzałeś?

Sprawdzilem.
Wiec tak, mam zainstalowany Windows Media 10 i najnowszy ffdshow oraz Power
DVD 8.0
W Power DVD jest ustawienie:
http://do_mi.w.interia.pl/spdif2.JPG
i majac tak ustawione nadal jest cichy dzwiek.
Dodatkowo w Panelu Sterowania znalazlem:
http://do_mi.w.interia.pl/spdif.JPG
i tu musi byc na default, bo z dekodera w trybie SPDIF Bypass nic na
glosniki nie leci.
I majac ustawione na default, to nadal jest cicho.

Ta opcja o ktorej pisales - "SPDIF Pass-Through" jest ale w opcjach
konfiguracji AC3 filter.
W standardowych opcjach ffdshow nie ma tych ustawien.
Ciekaw jestem czy po doinstalowaniu pakietu AC3 filter do ffdshow pojawia
sie jakies dodatkowe opcje, jak chociazby te:
http://kodek.info/ac3.php
i tam jest zakladka Konfiguracja AC3Filter - zakładka: SPDIF
http://forum.pclab.pl/index.php?act=attach&type=post&id=16191
No i oczywiscie w ustawieniach konsoli Creative wlaczyc Digital I/O:
http://do_mi.w.interia.pl/spdif3.JPG

I to powinno pomoc?

Pozdrawiam, Piotr.