Re: modem adsl Aztech 600E nie działa po OC płyty

Autor: Gil <gil0_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 17:58:02 MET

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> ta.
>
> Tzn. skoro nie USB, to jak podłączony? Bo z tego, co widzę,
> to jest niezależne, zewnętrzne urządzenie.
>
> Wpływ podkręcania na USB jest jeszcze zrozumiały. Na sieć
> Ethernet na przykład -- już nie.

Dziękuję za ospowiedź po tak długim czasie. Juz się nie spodziewałem i dopiero
teraz zauważyłem.
Jednak tu jest wyraźny wpływ podkręcania na Ethernet.
Modem Aztech 600E na lini ADSL ma własne zasilenie. Łączy się do gniazda LAN
karty sieciowej zintegrowanej na płycie.
Przy OC do 2700 Ghz nie zmieniam napięć i jest OK.

Ale przy OC do 3.0 Ghz zmieniam naięcia jak sie zaleca do tej płyty:
MCH 1.25V - jest po oc 1.35
ICH 1.05V - jest po oc 1.15V
ICHIO 1.5 - jest po oc 1.65V

Niewątpliwie coś wpływa na zintegrowaną kartę sieciową (Onboard 10/100/1000M
PCI Gigabit controller).
Łącze się przez program dialer od providera i przy łączeniu przy OC 3.0
odpowiedź jest - linia zajęta.
Niby nic ale ciekawostka i mi przeszkadza.
Do grania w Fife09 muszę kręcić proc min do 3.0 i już nie mam internetu w tle.