Re: Uruchomiłem komputer z odłaczonym kablem VGA (Nvidia)

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 17:23:29 MET

PC <login@wp.pl> w wiadomości <news:gmmmb4$tgu$1@news.task.gda.pl>
napisał/a:

> Przepraszam jesli kogoś uraziłem. Syf nie w tym sensie, ze się do niczego
> nie nadaje ale ten błąd jest powielany od zawsze. Wkurzyłem się bo dziś
> niedziela, zona musiala koniecznie coś sprawdzić na kompie a tu zonk. W
> zasięgu 1000 narzedzi informatycznych i bez rezultatu. Dopiero przytargałem
> narzędzia z piwnicy, zniszczyłem mojego chincha od spdifa i zrobilem co
> trzeba. a gdyby tak oprogramowanie nvidii udostępniało własnie jakieś
> alt+ctrl+coś_tam a jakby jeszcze napisali by o tym w instrukcji to by było
> miodzio.

Witamy w ustroju korporacji - to się nazywa "wytresowany konsument"! ;).

Człowieku, zapłaciłeś = ma działać. Nie działa = syf i kant, że już o
chamstwie ignorancji producenta nie wspomnę (ale i tak nvidii ciut jeszcze
brakuje pod tym względem do takiego np. creative'a).

Jeśli produkt robi coś automatycznie sam, to ma to robić dobrze, albo wcale.
Znaczy jak wyłączył sygnał, bo nie było odbiornika, i przełączył na inny, to
ma psi obowiązek włączyć go z powrotem TEŻ SAM, gdy odbiornik się pojawi.
Albo nic ma nie robić sam, jak "Pan Bóg przykazał"...

ps.: W którym miejscu pisałeś, że chodziło o linuksa???
Btw, ten linuchowy przepis na "pulpit jak nowy" to normalnie ROTFL^2 -
"łatwiiiizna", "KAŻDY POWINIEN GO ZNAĆ" ;) :DD

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.