Re: Pilot do pc

Autor: Logan <Logan_news_at_gazeta.pl>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 12:45:19 MET

Konrad Kosmowski wrote:
> W zasadzie to szukasz nie pilota bo pilot to jest jednak kojarzony głównie z
> zestawem RTV tylko tzw. presentera (do prowadzenia prezentacji).
>
> Jak zaczniesz szukać w tym kierunku to pojawią się sensowne oferty. :)
>
> Za alledrogo: http://allegro.pl/search.php?string=presenter&category=4564

Dzieki, rozszerze poszukiwania na prezentery ale tez ich jakos sporo nie
ma :(
Na ten logitecha juz sie wczesniej natknalem, i nawet bym go i chcial,
ale to faktycznie jest bardziej do prezentacji niz do tego czego ja
chce. Ani to male, ani zaradne (po co mi timer czy pointer) juz nawet
odrzucajac kontrole nad kursorem to pozostaje niewiele.