Re: Notebook 10-12 cali

Autor: Kot Prezydenta <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Sat 07 Feb 2009 - 22:39:55 MET

Użytkownik "Hubert" <huberrt@gmail.com> napisał w wiadomości
news:e4b16d73-13b7-439e-b73c-b9d172400248@z1g2000yqn.googlegroups.com...
>Polecał bym artykuł w ostatnim Chipie, po przeczytaniu ostatecznie
>pożegnałem się z myślą o netbooku, daje do myślenia , nie każdemu
>takie coś się przyda ...

Zapewne odkryto tam wielką tajemnicę: że to słabsze, mniejsze i ubogo
wyposażone komputery a wszyscy myśleli że będa mocne, szybkie, małe i całą
baterią portów, 12 godzin na bateriach i za 500 zł ....

Poniważ sam mam kontakt ze sprzedaża tego typu urządzeń to potwierdzam, 99%
ludzi których interesuje tego typu laptop stwierdza: za tyle kasy i bez
napędu ??? (no bo przecież taki mały to polowe tego powinien kosztować :-)