Re: UPS do desktopa.

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Sat 07 Feb 2009 - 20:02:58 MET

Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb!cut.this.off!@o2.pl> napisał w wiadomości
news:20090207193100.75fe6a48.sqeeb!cut.this.off!@o2.pl...
Witam.
Rozglądałem się za w miare dobrym ups'em do swojego starego blaszaka.
Na allegro znalazłem coś takiego ->
http://allegro.pl/show_item.php?item=543267535
Byłbym wdzięczny gdybyście się podzielili swoimi uwagami co do tego
produktu, albo zaproponowali coś lepszego w podobnej cenie.
Chciałem sobie kupić coś APC ale na nowy mnie nie stać ale wole żeby był
nowy.

Ciekawe czy w naturze też tak beznadziejnie wyglada ten plastik jak na
zdjęciach.

Rozumiem Twoje obawy co do uzywanego APC, ale ten sprzet jest naprawdę nie
do zajechania.
Przez moje ręce przewineło sie kilkanaście różnych Smart i Back-UPS.
Sam mam Smarta 1000 i jestem bardzo zadowolony. Kupiłem uzywkę, wymieniłem
aku i no rewelka :)

Pozdrawiam.

--
Irokez