Re: Samsung NC10 -> do monitora F HD?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 07 Feb 2009 - 12:57:12 MET

Dnia 2.2.2009, Grzegorz Brycki napisał(a):

> Prosiłbym o informacje, czy ten laptop
> (http://sklepwgk.pl/prod28450_Samsung_NC10_NP-NC10-KA04PL_Win_XPH.html)
> będzie współpracował z rozdzielczością HD z tym monitorem
> (http://www.ceneo.pl/1438187) + klawiatura i mysz
> (http://www.ceneo.pl/616100) ?

Współpracować będzie, ale filmów skompresowanych H264 sobie na tym nie
pooglądasz. XviD owszem. Netbook działa zarówno w trybie klonowania jak
i rozszerzonego pulpitu, w tym pierwszym przypadku przy H264 szarpie jakby
mniej, ale oglądać się tego nie da.
Za to w 720p wygląda to o wiele lepiej i momentami działa to płynnie.
Nie wiem na ile dekodowanie dźwięku do stareo obciąża CPU. Może pomogłoby
puszczenie dźwięku cyfrowo bezpośrednio na SPDIF, ale tu znowu nie wiem
czy Netbook je posiada (IMO powinien) - w wolnej chwili z ciekawości to
sprawdzę.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/