Re: RAID na dyskach USB - da sie?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Fri 06 Feb 2009 - 23:10:42 MET

Mariusz Kruk wrote:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "venioo"
>
> Oczywiście. Kto powiedział, że md nie będzie działać na /dev/sdaX?
> Jak się uprzesz, to i na /dev/fdX zrobisz. (tylko po co?)

Urządzenia /dev/sdX to są natywnie napędy SCSI z których to właśnie powinno
tworzyć sie porządne macierze. Robienie ich na urządzeniach IDE /dev/hdX to
jest właśnie abberacja ;-) Inną sprawą jest używanie emulacji SCSI przez
usb_storage, bobienie RAIDA na czyms takim to dopiero jest jazda... ale da
sie...

--
pozdrawiam
      Mikolaj