Re: Noebook z Atom N270

Autor: PSYLO <psylo.WYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Fri 06 Feb 2009 - 21:35:33 MET

WebSmok pisze:
> Asus EEE-1000H

Dokładnie ten pojawił się u mnie w domu kilka dni temu. Czas
uruchamiania Windows XP na tym netbooku naprawdę robi bardzo pozytywne
wrażenie. Co prawda to nadal jest netbook, więc najbardziej wymagającą
aplikacją jaka będzie na nim u mnie pracowała jest chyba MS Office,
jednak samo poruszanie się po OS nawet przy fabrycznym 1 GB RAM jest
bardzo przyjemne. Istotna zaleta - świetna IMHO matryca jak na TN.
Bateria przy korzystaniu z WiFi, oglądaniu filmu, słuchaniu radia
internetowego itp. zastosowaniach wytrzymuje ok. 5-6 godzin. Jakość
wykonania na plus, klawisze wygodne (w przeciwieństwie do modeli
9-calowych), głośniki - stosunkowo oczywiście - dość dobre. W
zastosowaniach do jakich zostały wymyślone netbooki 1000H sprawuje się
rewelacyjnie.

--
PSYLO