Słaby zasilacz?

Autor: Maru <m.grucel_at_neostrada.pl>
Data: Thu 05 Feb 2009 - 22:05:36 MET

Mam, krótkie pytanie choć może trochę durne dotyczące mocy zasilacza.
Mianowicie czy jest taka możliwość, że w przypadku małej wydajności
mimo, że pracuje to po dołożeniu np. karty grafiki BIOS nie startuje??
Niestety nie wiem jaką ma moc zasilacz zamontowany w tym kompie.
Teoretycznie walnięta karta graficzna.
Niestety nie jestem w stanie tego sam sprawdzić, ale podobno karta
graficzna była zakładana do innego kompa i BIOS startował.
Płyta główna ASRock 775i65G, karta grafiki ATI 9550 Radeon.
Do tej płyty była zakładana również karta GeForce 5200 FX i wszystko
chodziło normalnie.
I jeszcze jedno pytanie, jak się ma uszkodzona karta do pracy
wentylatorka? Wydaje mi się, że nijak i prawdopodobnie przy uszkodzonej
karcie np. spalony procesor wentylatorek będzie hulał.