co chodzi z memory stick pro duo

Autor: filip <lipif_at_o2.pl>
Data: Thu 05 Feb 2009 - 19:53:52 MET

hej ... znalazlem w domciu nieuzywana od jakiegos czasu karte 4gb memory
stick pro duo ... przypuszczam, ze te karty chodza zasadniczo z produktami
sony (wyjawszy oczywiscie czytniki w kompach czy zewnetrzne)...
gdybym chcial ja sensownie wykorzystac to co mozna do niej dokupic ?
czy sa godne polecenia jakies male, umiarkowane cenowo aparaciki sony ?
czy sa moze jakies fajne playery mp3, gdzie moglaby robic za pamiec ?
wlasciwie interesuje mnie kazde urzadzenie, ktore nie jest czytnikiem
lub telefonem komorkowym ...