Re: RAID na dyskach USB - da sie?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 05 Feb 2009 - 10:21:15 MET

On Thu, 05 Feb 2009 09:27:54 +0100, Radosław Sokół
<Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

>PS. Da się. Ale tak samo jak da się pomalować się na czerwono
> w czarne kropki i udawać biedronkę. Technicznie się da,
> ale zysku z tego nie ma i tylko traci się czas.

A tu sie mylisz. Ja kiedyś zmajstrowałem ze starego - acz sprawnego -
dysku chanukiję. Taki świecznik dziewięcioświeczkowy zapalany podczas
Chanuki: http://pl.wikipedia.org/wiki/Chanukija Dysk postawiony bokiem
i do niego przyklejone 9 gniazd na świeczki. Zysk był -
potrzebowaliśmy pilnie świecznika. I nikt nie miał takiego. Swoją
funkcje spełniał rewelacyjnie. Zastanawialiśmy się nawet nad produkcją
na rynek amerykański bo oni każdy gadżet kupią ale kumpel przepił
kapitał zakładowy ;-)

Zdrówko