G5 logitecha -mlask jest, reakcji nie ma

Autor: Rafal Jankowski <rafal.jankowski_at_wsisiz.edu.pl>
Data: Thu 05 Feb 2009 - 00:19:47 MET

Nie wiem czy mam problem z egzemplarzem czy ten typ tak ma, ale nabyłem,
drogą kupna co warto dodać, mysz G5 logitecha. No i jest spory problem z
guzikiem zmiany czułości "w górę". Mianowicie można wygenerować klik, ale
jak nie naciśnie się go dość mocno to nie odnosi to żadnego efektu. Dodam,
że nie ma tego problemu z guzikiem to zmiany czułości "w dół".
Czy ktoś z użytkowników może podzielić się swoim doświadczeniem w tym
temacie, bo chyba będę zgłaszał reklamację? Niestety kupiłem przez net :/.
W dodatku z laptopem della, którego chyba jeszcze jakieś ośmiolatki w
Chinach (a może już w Łodzi) składają, tylko mysz wysłali szybciej, ale
mając doświadczenia z ich logistyką to jak ją teraz odeślę to pewnie z
powrotem ją zobaczę gdzieś za pół roku albo wcale, więc sam nie wiem co
robić, jak mi depresja pozakupowa nie przejdzie to chyba napiszę jeszcze
do filipinki.