Re: Którepamięciwybrać ?

Autor: Tron <egwgwgwg_at_afafaf.cpm>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 20:36:43 MET

Dnia Wed, 4 Feb 2009 14:40:44 +0100, zz33 napisał(a):

> Podepnę się pod post z pytaniem:
> - taniej wyjdzie kupić dwa zestwy 2x1GB, co łącznie da nam 4GB pamięci i czy
> takie rozwiązanie ma wady w spadku wydajności?
>
> Pozdrawiam
> Z.Z.

Nie sadze aby bylo to taniej, ale jesli masz juz 2 x 1 to wtedy ma to
sens... w innym wypadku, zakladajac od razu uzywanie 4 GB, kupowalbym 2 x 2
GB,

chyba ze zamierzac uzywac takiej pamieci do Core i7 to moze ma to sens,
trudno mi to powiedziec, bo nie znam tej nowej platformy intela Socket 1366
i dzialania na niej DDR3