Re: glosniki przez bluetooth - JABRA BT325s

Autor: Bucz <ROT13_sverchapu_at_tznvy.pbz_ROT13>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 14:38:49 MET

> jak już wspominałem, jeśli autor wątku sie NIE pomylił, to rozmawiamy o
> słuchawkach PRZEWODOWYCH które mają "wbudowany" układ Bluetooth, tylko i
> wyłącznie do usługi "handfree" wiec niema mowy o a2dp, albo stereo.
> niestety autor nas olał....

spoko loko... nie siedze caly czas na kompie i nie lookam co 5min czy
ktos odpisal
nie pomylilem sie, mam cos takiego:
http://tinyurl.com/dg5n74
"Zestaw działa z telefonami obsługującymi profil Bluetooth stereo A2DP"

sluchawki sa na malego dżeka i sa odpinane - do tego podpinam wzmacniacz

--
Bucz
"God is my Co-Pilot"