Re: Sklepowa gwarancja i grzejacy sie laptop.....

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 12:26:59 MET
Message-ID: <7bfe.00000037.49897b83@newsgate.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

> Jakis czas temu kupilem laptopa, niestety niedawno zaczal sie wylaczac przy
> duzej wydajnosci. Pozatym bardzo glosno chodzi wiatrak chlodzenia (wg. mnie
> ewidentna sprawa, albo czyszczenie modulu chlodzenia, albo wymiana). Zreszta
> rozmawialem tez z innymi platnymi serwisami i taka byla ocena ze trzeba
> najlepiej wymienic.
> Byl na gwarancji sklepowej (jest jeszcze do marca 2009), bo to import sklepu
> z niemiec.
[ciach boje ze sklepem]

Moja męska intuicja podpowiada mi ze masz do czynienia z niesławnym sowex-em lub
jego klonami.

Firma ta ma oddziały na śląsku (moze i gdzie indziej) i sprzedaje takie wlasnie
problematyczne sprzety roznych firm.
Klientowi mowi sie ze to komis, ze z sprzety powystawowe, albo ze wogole nowki
nie smigane jesli trafil sie felerny egzemplarz ale w uszanowanym stanie.

Wciskaja kit ze cos tam przelutuja, ze za tydzien bedzie kupowana stacja
lutownicza i wtedy cos tam naprawia.
Sciema.
Walcz z nimi oficjalnie. Rzecznik praw konsumenta to podstawa. Żądaj wszelkiej
masci papierów, paragon/faktura, gwarancja to podstawa. Rób sobie ksero ze
wszystkiego bo czasem lubia sobie karte gwarancyjna wymienic przy wymianie
sprzetu na inny. Strasz sądem. Nie ma szans grzeczne ugadywanie sie z nimi. Taki
maja model biznesowy.

Jesli to nie sowex to zignoruj powyższe :)

Gwoli uczciwosci. Maja czasem dobre sprzety z malymi problemami w sensownej
cenie. Czasem....

-- 
Lukasz Sczygiel
-- 
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Received on Wed Feb 4 12:30:05 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 04 Feb 2009 - 12:51:00 MET