monitor LCD LG L1942-BF vs Samsung 943N

Autor: Marek <marek.grupyWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Feb 2009 - 20:43:53 MET

Byłbym wdzieczny za opinie o w/w monitorach. Maogę dosć tanio kupić LG jak w
temacie, a samsunga znam z pracy.Ten lg moge mieć bardzo tanio, stąd pomysł na
LCD.

Robię trochę zdjęć, i wiem,że zdjęć na tym się obrabiać nie da, ale może
chociaż da się w miarę komfortowo oglądać (na teraz mam 6 -letni CRT samsung
765 MB)?
I ważne: da się ten monitor w miarę przyciemnić? (mam kłopoty z oczami i nie
mogę pracować przy zbyt jasnym obrazie)

PS.
Naa monitor do zdjęć pewnie będę musiał poczekać (Jakiś EIZO z S-PVA), bo tu
chyba nawet LCD za 2000 zł nie dorówna średniej klasy CRT. NIestety,
marketoidy przegoniły monitory CRT z rynku :(