Re: Karta graficzna poniżej 400 zł?

Autor: Gil <gil0_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 03 Feb 2009 - 19:38:16 MET

BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał(a):
> Wszystko poza GTA4 ;-)

Tego nie wiem ale pewnie jakiś patch będzię od ATI.
Tak sie składa, że ma ATI Sapphire 4870 i później kupionego Saphhre 4830 do
drugiego komputera. Pierwszy 4870 grzał sie okrutnie dopóki nie znaazłem
alternatywnego biosu powerplay. Zaryzykowałem flash biosu i teraz mam
temparaturę w max 3D ok 58 stp.
ATI dobrze wiedziało co robi i puściło najpierw 2 grzejniki 4870 i 4850 z
dobrymi wynikami w 3Dmark a na koniec 4830 co wystarcza spokojnie dla
rozdzielczości 1280 x 1024. Innaczej tych dwóch wcześniej w/w kart by nikt nie
kupił jakby ATI 4830 pokazało sie równocześnie. Mimo, że cena jest ok 40 zł
wyższa od zakładanego pułapu to polecam doplatę. Może jednak wystarczy ATI
3870 bo 4830 pokazuje pazury dopiero przy procesorze 3 MHz.