Re: Laptop. Problem z ekranem - cos sie uszkodzilo...

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Tue 03 Feb 2009 - 06:49:33 MET

Unknown wrote:
> Witam
> Jestem (a wlasciwie bylem do czasu sprawdzenia tego wyjscia DVI)
> przekonany ze uszkodzila sie "tasiemka do LCD" konkretnie mam wrazenie
> ze jeden kabelek (przy gniezdzie do plyty glownej) sie wyrwal tak jakby
> troche, ale nie jestem pewien.

Wyrwal z gniazda czy pekla sama tasma? Moze da sie to naprawic? Zlutowac
lub uzupelnic klejem przewodzacym. Tasiemke pewnie kupisz, ale cena moze
byc wysoka.

DVI oczywiscie musisz aktywowac, zapewne wystarczy jakas prosta kombinacja
klawiszy (Fn i...). Poza tym jesli masz DVI-I, to leci tam tez sygnal VGA.

k,