Re: dzwiek mi nie dziala

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 17:31:58 MET

On Mon, 02 Feb 2009 12:29:19 +0000, DooMiniK
<"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> wrote:

>To grupa sprzętowa - zapytaj o to na grupie traktującej o Twoim
>systemie operacyjnym...
>
>p.s. czemu się bierzesz za system serwerowy, jak nie umiesz się nim
>posługiwać?
Rany boskie, to to NT4, którego miałem, to na mainframe`y był?
Do pytacza, spisać dokładnie model i sprawdzić na stronie Creativa. Bo
o wersję językową to się nie powinien, moim zdaniem, czepiać.
I jeszcze jedno, zobacz, czy Creative nie udostępnia jakiegoś softu do
usuwania starych sterowników.

--
Grzegorz Krukowski