Re: do ilu metrów kabel usb?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 13:36:55 MET

Końrad N.S. pisze:
> czy jest jakieś ograniczenie długości kabla np. usb? do ilu metrów można
> przesyłać sygnał, do jakiej długości działa wszystko ok?
Zdaje się, że 10m max. ale musi być to jednolity kabel (na rynku
znajdziesz raczej max 5m długości a tu już mogą pojawić sie straty
sygnału na wtyczkach, gdybyś chciał łączyć). Ale niech sie wypowiedzą
inni...

> czy działać będzie drukarka spięta z komputerem kablem usb o długości
> 3m? a 5m?
  U mnie działa drukarka termotransferowa Zebra TLP2746e na kablu USB 5m
(kabel jest zwykły ok 4mm grubośći). Drukarka ma własne źródło zasilania.

Pzdr, OMSON