Re: oj drożyzna na rynku

Autor: jarek_bolo <bolo19213NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 08:31:40 MET

Grzegorz Brycki pisze:

> Coś taki nerwowy - zamiast zablokować z klasę temat poboczny to
> generujesz swoim chamstwem dodatkowe odpowiedzi. Otrząśnij się...
>
> GB

Po części masz rację, ale poprawność polityczna i bzdurne, bezsensowne
jeżdżenie po Kaczyńskich zaczyna robić się nudne i puste, więc trzeba to
tępić, może nie tak brutalnie jak to zrobił Krawiec, ale jednak.

Nie zaczyna was to wkurzać, że cała krytyka PiSu koncentruje się na
okładce, na wyglądzie?? Przecież to jest chore!! Nikt nie porusza
wad/zalet rozwiązań, projektów proponowanych przez PiS tylko z góry
kreślą je, bo Jaro nie ma konta, albo jeszcze coś innego równie durnego.

Otrząśnijcie się z zachwytu nad napompowaną przez media wydmuszką PO!
Na zachętę ciekawy artykuł o wspieraniu polskiej przedsiębiorczości
przez samorządowców Warszawy: http://niezalezna.pl/article/show/id/15481

Pozdrawiam
Jarek Bolo

--
Jam jest Polska, Ojczyzna Twoja, ziemia Ojców, z której wzrosłeś.
Wszystko, czym jesteś, po Bogu - mnie zawdzięczasz!!