[OT] Re: oj drożyzna na rynku

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 01 Feb 2009 - 03:57:15 MET

Użytkownik "adym" <adym@nospamtenbit.pl> napisał w wiadomości
news:gm0tsa$855$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Konsument nie kupi bo bedzie czekal na "lepsze czasy"

i slusznie, jak taki kryzys, to powinni leciec na ilosc, na ruch w interesie
zeby zarobic nieco mniej ale zarobic... a jak narazie to ceny szybuja do gory
i to na rzeczy ktore na bank pewne hurtownie mialy w magazynach kupione po duzo
lepszym kursie dolara\euro niz obecny... chca zarobic dodatkowa kase to obrotami
a nie trzepaniem jeleni

> dystrybutor nie obnizy cen (bo nie ma z czego)

dystrubutor nie ma z czego obnizac? za miseczke ryzu dystrybuuje pewnie?

> to bedzie musial > zamknac lub ograniczyc dzialalnosc redukujac swoje zasoby,

a na jego miejsce znajdzie sie dwoch z mniejszymi marzami

> dalej w lancuchu, producent bedzie zmuszony zamknac czesc fabryk,

albo ciac koszty, zmienic czy rozszerzyc profil produkcji

> ci ktorzy straca prace juz w ogole nie kupia bo nie beda mieli za co, reakcja
> lancuchowa, czym powazniejszy kryzys tym trudniej go powstrzymac.

dupa nie kryzys, faktycznie ubylo troche zer, bieni dostali w kosc, bogaci
dostali premie, wystarczy chwile odczekac az je znowu zaczna wydawac

> Dziwie sie, ze wciaz spotykam ludzi, nawet slychac ich mediach mowiacych, ze
> kryzysu nie ma, slepota, brak wyobrazni czy elementarnej wiedzy?

a ja dziwie sie ze wciaz slysze o tym strasznym kryzysie, zamiast jeczec jak to
sie zle dzieje na calym swiecie trzeba poczekac az se ludzie znajda kolejne
zajecie
takie jak nieruchomosci, zaczna pakowac w to kase nieproporcjonalna do wartosci
znowu to dupnie i znowu bedzie kryzys...

http://img144.imageshack.us/img144/5505/buyselltc6.jpg