drukarka Lexmark Z1420 WIFI nie działa modół Wifi

Autor: AnUbIs <usenet_userWYTNIJ_at_wp.pl>
Data: Sat 31 Jan 2009 - 11:22:21 MET

Ma ktoś tą drukarkę ?
wg. instrukcji powinna palić się na przodzie kontrolka Wifi w tedy można
skonfigurować go aby działał wewnętrzny print server Wifi.
Kontrolka się nie pali, modół konfiguruje się w ten sposób że podłącza się
kablem USB drukarkę do komputera i ten próbuje odszukać sieć ale to nie
działa.
Nie wiem czy aż 2 szt. trafiły mi się uszkodzone czy robie coś źle.