Re: Adres ip drukarki po usb

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 30 Jan 2009 - 20:39:18 MET

W artykule <gluafc$pdp$1@inews.gazeta.pl>, Wangog napisał(a):

> Zastanawiam sie czy prubujesz

Jeżeli już, to: próbujesz.

> sobie nabic statystyki postow czy naprawde
> nie umiesz czytac ze zrozumieniem.

Potrafię czytać i odpowiedziałem na Twoje nieprecyzyjnie zadane
pytanie. Ale mniejsza o to. Nie róbmy offtopicu, bo uśmieszka na końcu
zdania też nie dostrzegłeś.

> Przeciez chyba wyraznie napisalem ze chodzi o ip karty sieciowej.
> Drukarka jest podlaczona do komputera za pomoca kabla usb.
> Aby zmienic niektore ustawienia trzeba je zmienic przez http.

Nie podałeś nawet co to za drukarka (kolejna nieprecyzyjność).
Większość z nich ma oprogramowanie dołączone na płycie CD lub dostępne
do pobrania z Internetu. A oprogramowanie to ma bardzo często dużo
większe możliwości zmiany ustawień niż dostęp przez www.

Mogłeś następnie wykonać reset drukarki do ustawień fabrycznych
i sprawdzić w logach serwera DHCP jaki adres drukarka otrzymała.

Ale to też już nieważne, skoro odczytałeś MAC adres karty sieciowej.
Im więcej szczegółów podasz, tym skuteczniejszą i szybszą odpowiedź
otrzymasz.

Jacek