Re: Słuchawki USB wyposażone w kartę dĽwiękow±

Autor: 123 <zero_at_zero.com>
Data: Fri 30 Jan 2009 - 14:38:55 MET

> Ale, jak rozumiem, pytanie bardziej dotyczy tego dlaczego chcesz
> słuchawek z własnym przetwornikiem D/A, zamiast użyć po prostu
> normalnych słuchawek z jackiem na końcu. Ciężko mi uwierzyć, że klaptop
> nie ma wej¶cia/wyj¶cia audio po jacku 3,5mm.

Oczywi¶cie, że jest wej¶cie i wyj¶cie audio. Ale wg informacji z magazynu
Progr@m słuchawki z procesorem "poprawiaj±" to co jest w stanie dać
zintegrowana na płycie głównej karta dĽwiękowa. Natomiast używaj±c
tradycyjnych słuchawek z mikrofonem mam tylko to co daje karta dĽwiękowa.
Pytanie, czy rzeczywi¶cie słuchawki z procesorem maj± przewagę nad
zwykłymi słuchawkami wart± różnicy w cenie.

Pozdrawiam