Re: oj drożyzna na rynku

Autor: Tom <slon4_at_nawirtualnej.com>
Data: Thu 29 Jan 2009 - 22:36:58 MET

Chichotek pisze:

> I co z tego? Waluty systematycznie skaczą w góre to i ceny też... To że po
> Świętach bedzie taniej to zwykły przesąd, nic więcej.

Chichotek z calym szacunkiem ale ile Ty masz lat?
Jak masz malo to poczekaj troche z takimi osadami.
Sprzet zawsze tanial po swietach i w wakacje.
A ze teraz obca poszybowala to jest jak jest.

Ja osobiscie chce kupic netbooka i poczekam bo nic nie trwa wiecznie
(wzrosty walut rowniez) ;)
Teraz go miec nie musze a jak poczekam to moze wejdzie jakis lepszy
model, kaska troche urosnie na lokacie.
Pozdr