oj drożyzna na rynku

Autor: STranger <pisz_na_at_berdyczow.pl>
Data: Thu 29 Jan 2009 - 21:08:45 MET

Czy mi sie wydaje, czy gdzieś tak mniej więcej od września, października
2008 ceny na sprzęt i komponenty PC podskoczyły o ok. 10% albo i więcej?
Widzę to na wielu przykładach, np laptop, który kupiłem w październiku
za 1625 zł obecnie kosztuje już 1999 zł, a w innych sklepach typu
poznański KT dużo drożej. Części do pecetów tez poszybowały cenowo, co
się dzieje... Święta się już chyba skończyły, no nie? ;)

Zastanawiam się, czy warto poczekać jeszcze kilka miesięcy z wydaniem
kilku tysięcy na nowy sprzęt bo z powodu kryzysu wszystko potanieje
(teoria - kryzys, mniejszy popyt, niższe ceny) czy nie czekać bo
wszystko podrożeje (teoria - bo kryzys i kurs euro wzrośnie).
Jak uważacie?

--
pozdrawiam
STranger