Re: głośniki i nagrywarka

Autor: LeP <lesp_at_onet.pl>
Data: Sun 25 Jan 2009 - 23:50:45 MET

Użytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gliipg$1k6$1@inews.gazeta.pl...

> Do filmow jak najbardziej, ale do muzyki moim zdaniem nie bardzo sie to
> nie nadaje. :) Wymienione wczesniej 2.0 sprawdzaja sie w tej roli o niebo
> lepiej (srednie pasmo!).

Co kto lubi. Zawsze ściszałem średnie, zwłaszcza te średnie niższe, bo mi
strasznie w uszach dudniły - w muzyce natomiast cenię bardziej od wokalu
niski, nie zmącony średnimi bas.
Zresztą mając jako taki dżwięk niezintegrowany można od biedy średnie podbić
w equa, natomiast niskich tonów w głosnikach 2.0 nie wydoisz, choćbyś nie
wiem jak chciał.

--
LeP