Re: Komputer nie budzi monitora - przypadlosc dosc losowa

Autor: Schwarz <spam_at_cert.pl>
Data: Sun 25 Jan 2009 - 17:19:20 MET

Dnia 25.01.2009 BUNIEK <NO_mbuniek_SPAM@poczta.onet.pl> napisał/a:
> Mam taka przypadlosc w sprzecie, wlaczam kamputer i syuchac
> charakterystyczne bip i komputer wstaje laduje system tylko monitor sie nie
> budzi, czasami jakby chcial a nie mogl kontrolka monitora miga raz na
> zielono raz na zolto. Jak komputer sie poprawnie uruchomi jest ok dziala,
> lecz jak wejdzie w tryb wygaszenia czasami ruch myszka lub klik w klawiature
> budzi system lecz nie monitor. Cala przypadlosc wystepuje losowo. Jak nie
> chce sie uruchomic to wyjecie wtyczki z gniazdka na kilka sek (od monitora
> oraz komputera) pomaga.
>
> Konfiguracja:
> [...]
Mam taki starszy komputer jako serwer w domu, czasem nie odpala monitora,
gdy się tak dzieje wystarczy ja lekko docisnąć. Żeby było miło to w PCI-E
nie miałem takiego przypadku.

ps. Przy tej ilości dysków tylko 350W ? U mnie 3 dyski SCSI + 1 dysk SATA
Athlon 64 X2 + 2x2GB GF7200GS nie zapala na 300W zasilaniu.

--
Schwarz . Gentoo @gmail.com