Re: Komputer nie budzi monitora - przypadlosc dosc losowa

Autor: Pawel \ <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Sun 25 Jan 2009 - 17:16:24 MET

Powitanko,

> Czy koledzy maja pomysl co sprawdzic jeszcze ??

Problem jest znany w przypadku kart ATI, ale to Ciebie nie dotyczy. Z
innych przyczyn moze byc kabel dvi uwalony, ew. gniazdo na plycie lub w
monitorze, albo inna rzecz, ktora mi sie przydazyla: Mialem na procku
kaloryfer Arctic costam, niestety jeden z zaczepow tego radiatora wyszedl
z plyty, skutkiem czego procek w gniezdzie byl niejednakowo dociskany i
najwyrazniej zle kontaktowal. Objawy byly wlasnie jak Twoje, nie mam
pojecia dlaczego, ale tak bylo. BTW nie wiem co za tygrys intelektu
wymyslil tak delikatne zaczepy do radiatora wazacego ponad pol kilo. Ninje
to juz przykrecilem srubami.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)