RAID zabezpieczenie

Autor: orcio <orci0_at_NOSPAMop.pl>
Data: Sun 25 Jan 2009 - 13:05:35 MET

Witam
Zamierzam przyspieszyć trochę 2 identyczne dyski podpinając je w RAID 0
Wszystkie ważne dane będę przechowywał na innych nośnikach. Mam jednak
pytanie odnośnie zabezpieczenia sie przed utrata danych w tej macierzy
czy mogę podjąć jakieś działania przed podziałem na partycje, instalacja
systemu aby można było odzyskać dane w przypadku gdy jeden dysk klęknie?
(np backup tablicy partycji) Płyta główna Abit NF7-S kontroler onboard
SATA SIL3112A
pozdrawiam
orcio