Re: monitor się wygasza w DVI

Autor: Jarek <jarekobi_at_gmail.com>
Data: Sat 24 Jan 2009 - 21:29:30 MET

Mariusz Tasarz pisze:
> Witam,
>
> nabyłem drogą kupna monitor Iiyama 2607 (26''). W trybie cyfrowym
> (DVI) w max rozdzielczości (1920x1200) gaśnie na ok sek. po czym
> włącza ponownie. Dzieję się tak w momencie większego obciążenia np.
> przy włączaniu filmu, szybki przesuwaniu okienka z firefoxem. W trybie
> analogowym nie ma takich objawów. Podejrzewam, że moja karta graficzna
> nie wyrabia (ATI Radeon 9250, AGP, 128 MB), bo przed zakupem
> testowałem monitor w sklepie i nie miał takich objawów.
>
> Miał ktoś z Was podobne objawy przy pracy w trybie cyfrowym w wysokiej
> [...]

Miałem podobnie na karcie GF5700. Monitor Belinea. Na analogowym wyjściu
było OK, jak podłączyłem na DVI to czsem gasł mi kilka razy dzienne, a
czasem przez kilka dni było OK. Tylko czasem działo sie tak mimo, że
komp nie był specjalnie obciążony. Po modernizacji kompa i zmianie
grafiki jest jak na razie ( ok 4 m-ce) OK.

Pozdrawiam
Jarek