Re: Netbook do prostych zastosowań domowych.

Autor: Jan Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Fri 23 Jan 2009 - 14:04:01 MET

Dnia Fri, 23 Jan 2009 13:07:06 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

> Przy netbookach i rozdzielczościach 1000x600 obróbka grafiki albo eksele
> to średni pomysł.
> Netbooki, jak sama nazwa wskazuje to idealne lekkie terminale sieciowe.

Chodzi mi o taki ew. półśrodek na wyjazdach (stąd określenie "domowe
zastosowania" troszkę mi się nie udało). Zdjęcia zgrać na dysk, poprawić
histogram, ew. jakiś inny filtr na całości zdjęcia. Raczej bez głębszego
dłubania. Excele i Wordy to raczej będą męczone w domu na dodatkowym
monitorze.

Ze względu na SSD z wielkim żalem skreślam ASUSa 901. Aristo Pico 840 też
mogę skreślić... chociażby ze względu na wygląd :) Zostaje HP, Wind i Pico
i300.

--
Pozdrawiam,
Jasko Bartnik