Niedziałający software

Autor: Piotrek <langolierwywal_to_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Jan 2009 - 22:30:41 MET

Witam
zakupiłem poprzez sieć oprogramowanie, reklamowane min. w czasopiśmie
komputerowym (ale ogólnie rzecz biorąc to szukałem takiego oprogramowania).
Otrzymałem przesyłkę z softem (płyta w pudełku + karta z kodem).
Rejestracja polega na tym, że na adres internetowy przesyła się kod
wygenerowany przez zainstalowany program + kod z karty i trzeba czekać na
kod odblokowujący program, który także ma być przesłany mailem.
Do momentu wpisania kodu odblokowujacego program jest w "wersji demo" tzn.
50 uruchomień.
Niestety u mnie program przy ponownym uruchomieniu komputera wywalił się z
komunikatem że "prawdopodobnie zainstalowana wersja oprogramowania jest
nielegalna" + okno z błędem programu.
Zgłosiłem problem producentowi (mailem) ale nie odpowiada on, podobnie jak
nie przesłał mi kodu odblokowującego.
Na razie jeszcze czekam ale co mam zrobić jesli nie będzie postępu w tej
sprawie ?

Piotrek