Re: Linksys WAG200G

Autor: $M$ <piotr7112_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Jan 2009 - 21:59:41 MET

> Czy ktoś wie z czego wynika problem i jak się go pozbyć.
> Dodam jeszcze, że gdy port się zawiesi a ja przepnę ten komputer do np.
> portu 2 to wtedy zawiesza się port 2, a jedynka zaczyna działać z innym
> komputerem.

Aby się upewnić wyłącz tylko komputer który się wiesza,
a potem odłącz mu na jakieś 5 sekund zasilane od ups-a
(kabel z tyłu kompa lub wyłącznik z tyłu na zasilaczu).
Ale najprawdopodobniej router nie ma z tym nic wspólnego.
Wiesza się karta sieciowa (pewnie jakaś wbudowana
w jedną z najtańszych płyt głównych). Aby problem rozwiązać
dokup kartę sieciową (np. jakiegoś używanego 3com-a za 20 zł),
włóz do kompa, zainstaluj, przepnij kabel ethernetowy
do nowej karty i zapomnij o problemie ;-).
Pozdr
$M$