Re: Afera z dyskami Seagate B. 7200.11?

Autor: venioo <venioo.usunto_at_poczta.fm>
Data: Thu 22 Jan 2009 - 09:46:10 MET

dusha pisze:

> Ojej. Niedawno był dym z dyskami Samsunga, kiedyś z IBMa, nie rób scen.

"Niedawno" i "kiedyś", a z Barracudami jest caly czas jakis problem, z
wlasnych obserwacji u znajomych, ktorzy mieli te dyski (z roznych
okresow produkcji) oraz opini w internecie (prosze sprawdzic chociazby w
komputroniku) mam jak najgorsze zdanie o tej serii. Az sie boje pomyslec
co sie dzieje z Raptorami przy tych 10krpm - chyba do czerwonosci sie
grzeja.
Natomiast seria U6 (czu U5, juz nie pamietam dokladnie) byla bardzo
udana . Dysk nieslyszalny i bezawaryjny.

--
venioo