Re: Toshiba Satellite 1410-604 pytanie o rozbudow

Autor: Schwarz <spam_at_cert.pl>
Data: Wed 21 Jan 2009 - 21:16:08 MET

Dnia 21.01.2009 Piter <msiekNO@NO.op.pl> napisał/a:
> Otrzyma?em Toshiba Satellite 1410-604 ( 1,8 Ghz, 256 MB, 30Gb HDD ).
> Chcia?em zapyta?
> Strona Toshiby nie znajduje modelu z ko?cówk? 604.
>
> Chcia?em zapyta? czy jest mo?liwo?? rozbudowy i jakie maksymalne wielko?ci
> mo?na do?o?y?:
> - pami?? - przyda?oby si? 1 Gb
> - dysk twardy 120-160Gb
>
> Dodatkowo chcia?em zapyta? o mo?liwo?? karty sieciowej-bezprzewodowej np.
> przez karte rozszerze? miniPCI. Bo w mo?lio?? pod??czenia wewn?trznego
> modemu GPRS/EDGE nie wierze.
1GB ramu(tyle wsadziłem) , ma jedne slot miniPCI tak że co znajdziesz
na miniPCI będzie działać, dysk teoretycznie nie ma limitu.
Slot miniPCI pod klawiaturą.
Procesor też da się zmienić ale 1.8GHz to chyba max.
Da się też wyjąć GF420Go ale nie wiem czy jest coś na wymianę.

Nie miałem tego komputera ale go naprawiałem jakieś 2 lata temu.

Pozdrawiam.

--
Schwarz . Gentoo @gmail.com