Re: [HELP] DVD+shut down

Autor: gucio <hejme_at_usunto.hejme.com.pl>
Data: Wed 21 Jan 2009 - 20:46:19 MET

news:2009012119062500@grush.one.pl...

> Feel zwykły? Nie Feel II albo Feel III? No to był tragiczny?

Cholera wie. Na metryczce jest tylko: MODE COM, Model: FEEL-350ATX.
No i Made in China, oczywiście.

> Co rozumiesz przez "bilans energetyczny"?

Na jakiejś stronie (może Komputronik? -- nie pamiętam), można -- podając
zainstalowane komponenty (rodzaj i taktowanie procesora, rodzaj i ilość
kości, HDD, CD/DVD itd.) -- wyliczyć potrzebną moc zasilacza.

g u c i o