Re: Czy reset BIOS pomoże?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 21 Jan 2009 - 13:48:11 MET

Dominik & Co pisze:

> Na gwarancji jest. Może by tak serwis gwarancyjny zechciał łaskawie się
> z nią
> pie.. znaczy bawić? :-) Nic to, piszę do Komputronika.

Po hotair nikt nie zauważy różnicy - kumpel elektronik wlutował sobie
kiedyś slot do pamięci - normalnie fabryka, co prawda slot nie działał,
zapomniał o nim i oddał do serwisu, w serwisie oglądali tą płytę,
powiedzieli, że to jakiś dziwny model, bo ma 3 sloty, a normalnie 2.
Kumpel powiedział, że sobie wlutował, żeby zobaczyć czy będzie działać.
Im szczena w dół, ale przyjęli i wysłali. Po miesiącu nowa płyta.
Uprzedzając, walnięte było coś od slotu grafiki - jakiś chip.