Re: ACER ASPIRE 5020 - problem z WiFi i BT

Autor: venioo <venioo.usunto_at_poczta.fm>
Data: Mon 19 Jan 2009 - 11:54:03 MET

Michal Jankowski pisze:

> A nie ma tam jeszcze jakichś profili zarządzania energią (power
> management)? Prądożerne urządzenia lubią być poblokowane dla
> oszczędności... Jest jakaś ikonka bateryjki, czy ładowania, czy coś?
> Spróbuj kliknąć i tam poszukać...

Laptop z racji wieku jest juz "stacjonarny" - wyciagnieta bateria i caly
czas pod pradem. W menedzerze urzadzen we wlasciwosciach karty w
ostatniej zakladce wylaczone "zezwalaj na wylaczenie urzadzenia..."

Nie jest to dla mnie superistotne z punktu widzenia pracy, bo net mam z
kabla, lecz strasznie mnie nurtuje ten problem.

--
venioo