Zapytanie o kartę graficzną

Autor: Piotrek <pkmail_at_eltrix.pl>
Data: Sun 18 Jan 2009 - 12:56:53 MET

Witam,
Kupiłem kartę graficzną Galaxy Geforce 8800GTS 640MB do swojego starego
komputera. W programie 3D Mark'06 przy ustawieniach domyślnych mam 5000
punktów. Podaję konfigurację zestawu

AMD A64 3000+ S939
Gigabyte K8NF9 Nforce 4x
2 x 512 MB DDR 400 MHz
HDD 320GB SATA

Zdaję sobie sprawę że w 3D Marki się nie gra ale ten wynik wydaje się zbyt
niski. Proszę grupowiczów o ocenę. Nadmienię że kartę kupiłem okazyjnie bo
do tego zestawu nie kupiłbym specjalnie tego modelu bo wiem że konfiguracja
nie pozwoli na pełne wykorzystanie jej możliwości.

Jeszcze jeden problem natury technicznej. Karta ma rozbudowany system
chłodzenia przez co zajmuje 2 sloty. Złącze PCI-E 16x ma zabezpieczenie
które trzeba zwolnić przed wyciągnięciem karty ze slotu. Niestety w tej
chwili to zabezpieczenie jest zasłonięte i nie ma do niego dostępu. Czy
macie jakiś sprawdzony sposób na zwolnienie blokady? Pozdrawiam.

Piotrek