Re: Karta d¼wiêkowa High Definition.....

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 14:31:51 MET

  Tron napisa³/a:
> Wed, 14 Jan 2009 21:36:26 +0100, na pl.comp.pecet, Animka napisa³(a):

> No coz.. nie uzywam na codzien FF tak jak Ty,

Có¿ za jasnowidz do kitu :-( U¿ywam na codzieñ i od ¶wiêta Operê.

ktory sprawdza mi
> pisowanie... zreszta nie dbam o to...

To ¼le, ¿e niedbasz. Ja nie mam s³ownika w komputerze, bo mi po prostu
nie jest potrzebny.

wiekowo niedlugo bede mezczyzna po
> poludniu jak mawiaja, ale mam jeszcze troche czasu...

Czyli do po³udnia mo¿esz r¿n±æ g³upka :-(

> Zreszta co ma piernik do wiatraka, trzymajmy sie tematu, a nie o kluskach
> zaraz...

> W jakim sensie lepsze lub gorsze ?... a co to ma do rzeczy? liczy sie
> jakosc i technologiczne rozwiazania (te lepsze rozwiazania) a nie
> sentymentalne podejscie do rzeczy i do tematu...

Tote¿ da³am Ci do zrozumienia, ¿e liczy siê jako¶æ.

> no toz pisze wczesniej historie w ktorej moj sasiad ma 30-letni telewizor
> sony kupiony w dalekim PRLu za dwizy pewnie w pewexie, tyle ze to juz
> zabytek w moim mniemaniu, w jego to najlepszy telewizor na swiecie...

Oj, ten telewizor to chyba jest Twój :-)
> wydaje mi sie ze Ty podobnie podchodzisz do sprawy, rozpieszczasz cos co ma
> znaczenie dla Ciebie sentymentalne itp.

Dla mnie liczy siê jako¶æ a nie wiek.

> trzeba czasem wybrac sie do takiego MM aby posluchac czy popatrzec co
> obecnie sie produkuje i jak wyglada, czasem trzeba czytac co ludzie pisza i
> jakie maja odczucia wobec nowosci i staroci...

Czy ja napisa³am, ¿e szukam czego¶ do kupienia? Nie.
Eot.

--
animka